maanantai 18. maaliskuuta 2013

Mistä Nakkia kieltää, sen kissa tekee


Nakkia on kielletty ja komennettu tästä tempauksesta (vaikka kuinka olisi mukava köllötellä) koska sohvan tyynyt lässähtää kymppikiloisen koiran alla.. 


Siis mitä?! Minäkö kielletyllä paikalla.. E-een ikinä!


Ja mitä tekee kissa? 
Nukkuu tietenkin samassa paikkaa kuin Nakki..

Siis tää on niin ihku paikka nukkua, mukavan villaisen viltin päällä..



Ja miten voit komentaa kissaa, joka niin autuaana nukkuu viltin päällä..?

Ja näin jälkikäteen tuli mieleen, et tästä taisikin olla jo poustaus aikaisemmin mutta menköön nyt toisenkin kerran. Kaikkee ei voi muistaa :D


4 kommenttia:

  1. Mokomakin katinretale :D

    Meidän perheessä mies on kissaihminen. Minä olen sitten koiraihminen, kani-ihminen, hamsteri-ihminen.. noh, aika paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olin ennen hevos- ja koiraihminen mutta jotenkin tässä kuukausien saatossa minusta on tullut myös kissaihminen :P

      Poista
  2. Mun mielestä ne molemmat sopivat oikein hyvin selkätyynyille pötköttämään. Mua ei haittaa yhtään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tokkopa niitä komentaa, kun kuitenkin pöllöttävät tuossa kun minä oon poissa :D

      Poista